wtorek, 19 czerwca 2012

Rozdział 39 cz. II

-Świat widziany oczami Justyny-
Kiedy otworzyłam drzwi od szatni zobaczyłam.......no właśnie nikogo nie zobaczyłam. Myślałam,że Zayn będzie tu siedział,że będzie mnie trzymał za rękę w trudnych momentach.W końcu on mnie w to wkopał!Tak to spokojnie, no spokojnie jak spokojnie ale podchodziłabym w Londynie któregoś tam sierpnia. Kiedy weszłam do pokoju fryzjerek było ich tam sześć. To pomieszczenie było takiej samej wielkości jak szatnia404. Tu nie było tylko łazienki z prysznicem,którą my mieliśmy. W sumie była to szatnia tancerzy więc musiała mieć natryski. Ustawiłem się w kolejce, już za chwilę na głowie zrobiły mi piękną fryzurę :KLIK . Ich palce uwijały się tak szybko i tak dokładnie,że po paru minutach ten koczek był już gotowy. Cieszyłam się z tego bo tam w powietrzy unosiły się tony lakieru i było lekko gorąco. Schodziłam na dół po schodach, kiedy nagle potknęłam się i już pewnie rozwaliłabym kręgosłup albo coś w tym stylu ale na szczęście ktoś mnie złapał w ostatnim momencie.
Stanęłam na własnych nogach i spojrzałam na mojego wybawcę. Był to chłopak mniej więcej w moim wieku z olśniewającym uśmiechem. Wyciągnął dłoń i z uśmiechem powiedział:
-hay, Jacek jestem.
Potrząsnęłam jego ręką uśmiechnęłam się, podziękowałam za ratunek i już chciałam iść dalej kiedy on złapał mnie za rękę i powiedział :
-Piękna,nie znam twojego imienia!!!
-Ojć,...przepraszam, wybacz. Justyna!To Do widzenia,
-Mam nadzieję,że nie długo. -powiedział  z uśmiechem chłopak.
Zamyśliłam się, ciekawy człowiek. Kiedy doszłam do pierwszego piętra weszłam do korytarza z którego albo wchodziło się w kulisy albo szło do kawiarni. Tam zobaczyłam siedzące CAŁE One Direction!
_________________________________
Hay, Co myślicie?!
Znowu mam myśli blogobójcze ;( Mam na koniec trzy z polskiego i pani mówi,że nie umiem kąpletnie pisać i nikt tego nigdy nie bedzie chciał czytać :((((( Dziękuje bardzo za aż tyle wejść ♥

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie za mało Liama i Emili ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta baba się nie zna !

    OdpowiedzUsuń
  3. No może się zna tylko ona ocenia wypracowania , a nie tego bloga , więc nie koniecznie musiałaś to pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkurza mnie to jak ktoś się nad sb użala ! -,- Dobrze piszesz i pisz dalej ! Musisz w to uwierzyć ! I błagam Cię nie użalaj się tak więc nie nad sb , bo to serio BARDZO WKURZAJĄCEE !! -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Za mało Liamaa !! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tym , że za mało Liam'a ! Miało być coś nowego po wtorku ! -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym to zobaczyć jako film !! <33

    OdpowiedzUsuń