poniedziałek, 25 czerwca 2012

Od autorki

1.Dziś znów zawaliłam, wiem. Przepraszam was ale rozwój wydarzeń w szkole i po niej nie pozwolił mi na napisanie rozdziału. Zabierałam się pare razy ale chce żeby te ostatnie rozdziały było fajne i ciekawe więc nie bądźcie źli.
2. Priv; Więc jeżeli komukolwiek to się chce czytać to chcę się troszkę zwierzyć. Zaczęłam ostatnio pisać piosenki, znaczy robię to w sumie od kiedy mam sześć lat ( hahha wciąż mam moją pierwszą w oryginale ) tylko,że teraz tak poważniej. W sumie te piosenki chyba nie są naj naj gorszę i zastanawiam się nad udostępnieniem jednej jak ją dopracuje na yt. Jeżeli chodzi  o mój głos to to mnie zawsze zastanawia.... Bo moja siostra, która umie śpiewać i tak dalej często mi mówi,że fałszuję czy coś nie czysto itp. a kiedy śpiewam przy jakiejś nauczycielce muzyki czy pianina (chodzę na niego) to zawsze mnie chwalą/....Inna sprawa,że w sumie to dziwne ale bardziej się stresuję przy siostrze. Zastanowię się jeszcze....
Jeszcze raz przepraszam,że tak prywatnie a i jeszcze trzecie :
3. http://wymarzony-swiat-z-1d-official.blogspot.com/ tu są fajne blogi !
4. dziękuje za tyle wejść ;**********

P.S. Dziękuje jeżeli to przeczytałeś , komentarz ? ♥

2 komentarze: