sobota, 9 czerwca 2012

Rozdział 35 cz.2

-Świat widziany oczami Zayna-
I tam zobaczyłem ,że w salonie siedzi i Justyna i rozmawia z Emilią.Obie uśmiechnęły się do mnie serdecznie, podszedłem do nich ; pierwszej dałem całusa w usta a drugiej w policzek. Siadłem koło nich na kanapie, rozciągając się i kładąc głowę na nogach Justyny. Ona zaczęła głaskać mnie po głowie powiedziałem:
- Jestem tak cholernie zmęczony!!! Jak nigdy po koncercie !!! 
-No to już, biegiem do łóżka !!! - na te słowa szybko wstałem i pobiegłem po schodach na górę. 
- Świat widziany oczami Liama-
Patrząc na wyczyny Zayna wszyscy spojrzeliśmy po sobie spojrzeniem typu : WTF ale nikomu nie chciało się lecieć na górę i sprawdzać. Byłem strasznie podekscytowany jutrzejszym wyjazdem. Emilia wciąż o niczym nie wiedziała i miałem nadzieję, ze tak będzie dopóki nie wsiądziemy do samolotu. Poszedłem na górę, prosząc wcześniej Justynę żeby zagadała Emi a ja poszedłem ją spakować. Wcześniej razem z Justi porwaliśmy ubrania, strój kąpielowy, buty z jej domu żeby nic nie zauważyła. Dziś miała spać tutaj, więc jest to mało prawdopodbnie. Szybko wszystko włożyłem do walizki mojej i jej i zatrzasnąłem chowając obie torby do szafy. Wow! Ale się trzeba natrudzić aby zorganizować ten wyjazd!!!
Ale warto, wierzę iż warto. Justyna pobiegła do swojego pokoju i krzyknęła śmiejąc się na głos :
- Ej już, wiem gdzie on ,hahah tak biegł.
Wszyscy polecieliśmy do niej zobaczyć gdzie nasz laluś poleciał. Kiedy wpadłem do pokoju padłem ze śmiechu na podłogę , zresztą podobnie jak inni. Nasz Zayn leżał na łóżku Justyny, przytulony do jej ogromnego misia SSĄC kciuk ! Choć wokół niego był ogromny gwar który ciągle powiększaliśmy nie móc się opanować ze śmiechu on wciąż spał nawet się nie odwracając. W końcu Justyna wywaliła nas ze swojego pokoju mówiąc, że chce już iść się kąpać i spać.Oj chyba się będzie tam u nich działo ! Kiedy zamknęła drzwi porozumiewawczo spojrzeliśmy na siebie z Niallem, Louisem i Harrym i znów wybuchnęliśmy śmiechem. Skoro Zayn spał z Justyną to znaczy, że ja będę spać sam w pierwszym pokoju gościnnym(są dwa w tym drugi jest większy więc w nim śpi Larry i Niall) . Emilii miała spać na kanapie ale może jednak zmieni zdanie... Ja mam w końcu wolne miejsce w dwuosobowym łóżku....
Podszedłem do niej,siedziała w kuchni i gotowała Niallowi parówki.
-Niall nie umiesz sam ugotować parówek?-krzyknąłem na głodnego
On tylko się zaśmiał i spojrzał na mnie dziwnym wzrokiem. Dałem mu wzrokiem do zrozumienia, że chciałbym zostać sam na sam z Emi.On wyszedł z uśmiechem a ja podszedłem do niej i objąłem od tyłu.Ona lekko się uśmiechnęła ale nie przerwała czynności.
- Kochanie, możemy pogadać?- spytałem 
Odwróciła się do mnie przodem, pocałowałem ją w usta, trwało to długo ale sprecyzować nie mógłbym! Spytałem jąkając się :
- Słuchaj,bo Zayn śpi z Justi,chychy, a ty miałaś spać na kanapie to y.. może będziesz spać y... ze mną ????- zarumieniłem się
-Haha kotku nie rumień się tak bo się zacznę bać! Chętnie!
Ta noc była dla mnie...niezwykła. Emilii zaskoczyła mnie. Zawsze myślałem,że jest taka...nieśmiała. I w sumie taka była na co dzień ale w nocy.............. WOW !!!!!!! 

-Świat widziany oczami Justyny-
Zamknęłam tym idiotom przed nosem drzwi. Słyszałam jak się cieszą i piszczą. Zadaję się ze zboczeńcami, super!!! Spojrzałam czule na Zayna i poszłam do łazienki. Wzięłam ogromną kąpiel, która trwała około godziny.Potem zwykła toaletka itp. , przebrałam się w piżamę i wyszłam z toalety. Mój boże, Zayn wyglądał tak słodko ale zarazem też męsko!!! Zrobiłam mu zdjęcie telefonem i wrzuciłam je na Facebooka i Twittera podpisując:
,,@zaynmalik1D śpi w moim łóżku i przytula mojego miśki ssając w buzi kciuka! ''
Ustawiłam budzik na czwartą trzydzieści, o szóstej mieliśmy wylatywać do Krakowa w piątkę a Liam z Emili  o tej samej godzinie na wakacje. Boże, jak ja to wytrzymam?! Jako jedyna dziewczyna z tą czwórką wariatów bez pilnowania ich przez Daddyego!!! Położyłam się koło Zayna i zaczęłam go podziwiać, jego oczy, usta , które tak mocno kusiły!!! Weszłam pod kołdrę i położyłam się, w tym czasie Malik odwrócił się zostawiając misia a przytulając mnie. Poczułam się tak bezpiecznie, pewnie, bez zmartwień jak chyba jeszcze nigdy. Nagle tą wspaniałą cisze przerwały e.... ciekawe odgłosy. Za jedną z ścian mojego pokoju był pokój gościnny gdzie spał Liam zazwyczaj z Zayne, ale skoro on jest tu przy mnie to pewnie śpi z nim Emilia...... Jak słychać jest u nich dosyć ciekawie.......Moja wyobraźnia nagle tak zadziałała, że sama się z siebie zaśmiałam i sumie zgorszyłam więc zamknęłam oczy i po paru chwilach usnęłam ........
_________________________________
Co myślicie , troszka nowa sytuacja Emili i Liama co ? Komentujcie b. b. proszę ;***** 
♥♥♥♥


6 komentarzy:

  1. ZAJEBIST* Liam nie ładnie !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !Zajebiście ! Mega ! Extraa !! Dawaj następnyy !!! Kocham too ! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny!!;** czekam na kolejny<333

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawaaaj następnyyy !!! ; DDDDD Szybkoo !! ; **

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś długo piszesz ten 36 rozdział . ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Eyy !! Ile mamy czekać ?????!!!!! </3

    OdpowiedzUsuń