czwartek, 24 maja 2012

Rozdział 26

- Świat widziany przez Justynę-
Limuzyna wiozła nas do domu już drugą chodzinę choć normalnie zajmowało to dwadzieścia minut. Chodziło o to,żeby zgubić fanów ale Ci nie dawali za wygraną. Na początku super się jak zawsze bawiliśmy razem ale, że wszyscy byliśmy strasznie zmęczeni chcieliśmy być już w domu, wejść pod prysznic, zjeść coś ciepłego co podkreślił Niall. W końcu dałam za wygraną;
- Dobra, wcześniej czy później się o tym dowiedzą jedźmy prosto do domu. 
Chłopaki powitały to z wielką radością, dotarliśmy my do mojego domu w dziesięć minut i szybko w oświetleniu fleszów weszliśmy do środka. Wszyscy postanowiliśmy urządzić małą domówkę jak tylko każdy się odświeży. Pobiegłam szybko na górę nim chłopcy zorenitowali się,że czas rozpocząć bitwę o dwie łazienki. Ja spokojnie wzięłam kąpiel, nie przejmując się ciągłym pukaniem i pośpieszaniem. Kiedy już się umyłam poszłam do mojego pokoju wywaliłam z niego Zayna każąc mu ustawić się do kolejki mycia i zaczęłam wybierać ubranie. Zawsze zajmowało mi to dużo czasu ale dziś przeszłam samą siebie. Po na prawdę długim długim wybieraniu zdecydowałam się na taki zestaw Klik, potem zaczęłam  robić fryzurę. Postanowiłam puścić je luźno i trochę wyprostować .  Żeby zrobić makijaż muszę dostać do toalety, na co w tym momencie szansy są równe 0,00000 % więc postanowiłam jak prawie co wieczór zadzwonić do rodziców. Mama nie odbierała, tata również. Nie zdziwiło mnie to, może poszli gdzieś razem i zostawili telefony.Weszłam na twittera odpisałam paru osobom napisałam na tablicy chłopaków wszystkich pięciu :
,, Chłopaki szykujemy się na imprezę! Liam przyjeżdżaj szybko ze szpitala teraz póki Niall wszystkiego nie zjadł''

Ciekawe skąd mam to przyzwyczajanie pisania wszystkiego na twitterze. Chyba nauczyli mnie tego chłopcy.Wow liczba śledzących mnie osób wciąż rosła !!! W tym momencie było to 62 tysiace!!! Sprawdziłam jeszcze pocztę i tu spotkałam dużo emaili od znajomych z gratulacjami itp. Odpisałam na parę i nagle mój wzrok przyciągnął mail ze szkoły aktorstwa w Warszawie i Londynie!!! No tak, przecież dziś wyniki! Boję się kliknąć! Nie no nie mogę ! Pomyślałam sobie,że zachowuję się całkiem jak wariaka więc drżącymi rękami otworzyłam .Najpierw Warszawa : ,, ..została pani przyjęta...!!!!!"Hura!!!! dobra a teraz Londyn. Nie było prawie żadnych szans,że mnie przyjmą więc już spokojnie i z uśmiechem na twarz otwierałam wiadomość:
,,  Szanowna Pani Justyno! Po prześledzeniu pani CV z przyjemnością zapraszamy panią na przesłuchanie które wyłowi z pośród dwóch tysiąca kandydatów dwieście studentów. Pani przesłuchanie odbędzie się 01 sierpnia b.r. o godz. 14:30 w siedzibie naszej szkoły. Z poważaniem, Dyrekcja Szkoły.''
Czytałam to już po raz trzeci i wciąż nie wierzyłam w to co czytam! Naprawdę zostałam zaproszona do jednej z najlepszych szkół na świecie na przesłuchanie!!! Nie dam rady aaaaaa!!!! Zaczęłam skakać , biegać, krzyczeć z radości w pokoju aż przybiegli chłopcy i paczyli na mnie jak na kompletną idiotkę. Louis spytał:
- A ta co brała?- patrząc na mnie ze śmiechem
- Dostałam dostałam !!!!- krzyczałam ja
- Co dostałaś?! -krzyknął Zayn. Podałam mu list z uczelni. Kiedy go czytał uśmiechał się coraz bardziej.- dostała się na przesłuchanie do tej sławnej Londyńskiej szkoły teatralnej!!!
- No to trzeba zrobić dużą jednak tą imprezę !!! - krzyknął Niall i wyszedł z domu krzycząc ,że jedzie do sklepu po zakupy. Zayn, Louis i Harry odtańczyli ze mną taniec radości i wszyscy wróciliśmy do szykowania się na imprezę. Nie wiedziałam co za chwilę nastąpi w sumie co już nastąpiło czyli................................................ 
____________________________________
hahahah jutro jak dodam to jakoś koło północy sorry cały dzień zajęcia :( ale jak wam się podobał? Czemu nikt nie komentuje:( :*
Ja nie mogę 3 tys wejść!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dziękuje strasznie :* :*:*:*:*
 

3 komentarze:

  1. Świetny jest Twój blog! Dodawaj częściej posty ;> Albo chociaż jeden dziennie, bo nie mogę się doczekać co będzie dalej.!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny!;* pisz dalej<3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pisz dalej

    OdpowiedzUsuń