wtorek, 22 maja 2012

23 cz.1

-Świat widziany przez Justynę-
Vicki uczesała mnie przepięknie , makijaż zrobiła jeszcze lepszy a kiedy przyniosła dodatki padłam:
- Marnujesz się przy tych chłopakach!- powiedziałam ze śmiechem kiedy zapinała moją bransoletkę Klik.
-hahahahh może tak ale nigdzie nie miałabym takiego ubawu jak z nimi !- zaśmiała się
   - W to szczerze nie wątpię! - krzyknęłam
- Masz strasznie fajny akcent angielski wiesz ? Ty jesteś polką tak ?- spytała
- No  tak , aż tak bardzo to słychać ? 
- Nie fajnie jest ale ja się tym trochę interesuję wiesz akcentami itp. - uśmiechnęła się do mnie i powiedział abym zaczęła już zakładać buty i szła za kulisy bo zostało mi ostatnie dwadzieścia pięć minut. Nerwy wzięły górę. Nie mogłam w to wciąż uwierzyć ! Zaraz wyjdę na scenę (ha! jak dojdę w tych szpilkach) i poprowadzę koncert One Direction!!!! Ktoś zapukał do moich drzwi :
- Proszę!- krzyknęłam zakładając kolczyka Klik .
Weszli chłopcy zatrzymując się w miejscu i gapiąc się z otwartymi buziami na mnie.
-Coś nie tak? -spytałam przeglądając się w lustrze.
- Wow cieszę się ,że nie ma Miley- powiedział Harry 
- Ja też oj ja też ! - powiedział Zayn uśmiechając się do mnie 
- Przestańcie sobie żartować , zaraz mam poprowadzić wasz koncert jeżeli oczywiście zaraz nie zemdleję!
- Justyna słabo się czujesz, zawołać kogoś ? - spytał Zayn
- Uspokój się kotku hahah nic mi nie jest.
On w tym momencie podszedł do mnie i delikatnie ale i zarazem łapczywie pocałował mnie w usta. Cały mój strach odleciał daleko, nie przejmowałam się , że paczą na nas rozchichotani Niall, Harry  i Louis.
Mieliśmy wszystko głęboko gdzieś. Kiedy Zayn skończył całować mnie trzymał swój piękną twarz w odległości dwóch milimetrów ode mnie. I powiedział :
- Kocham Cię mój mały dzióbku.
Chłopaki dalej śmieli się ale Horanek w końcu nam przerwał :
- Dobra zakochańce! Idziemy na scenę dać czadu. Dziś niestety nie jako One Direction tylko jako Niall , Harry , Lou i Zayn. Musimy pamiętać o Liamie dlatego połączymy się z nim przez Skaypa w czasie występu. Musimy pokazać naszym fanom dlaczego nas kochają jasne?! Powodzenia!
- To była super przemowa drogi Niall- powiedział Lou


_____________________
O MY GOD !!!! Właśnie się skapłam , że mam 2529 wejśc dziękuje wam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wiem , krótki ale zaraz następny dodam.  Kocham !!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz