wtorek, 22 maja 2012

ROzdział 23 cz. 2

- Śwait widzany przez Justynę-
Słyszałam krzyki fanek, piski, wrzaski. Stresowałam się , bałam sie ,że coś pomylę. Wszystkie chłopaki dali kopa w tyłek i życzyli powodzenia ja im również. Zaczęło się odliczanie.
- 10, 9,8,7,6,5,4,3,2,1 i wchodzimy !!!
Zaczęła grać muzyka w tle i weszłam. Kiedy stanełam na scenie cały strach po prostu po mnie spłynął . Poczułam się nagle jak ryba w wodzie. Uśmiechałam się i zmierzałam ku miejscu gdzie miałam rozpocząć przemowę. Stanęłam i ogarnęłam wzrokiem całą widownię widziałam tysiące oczu wpatrzonych we mnie. 
- Witajcie na pierwszym koncercie One Direction w Polsce !!!! - krzyknęłam najpierw po polsku potem po angielsku. Fanki zaczęły wrzeszczeć piszczeć. Ja wciąż uśmiechałam się.
- A oto oni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Harry Styles !!!!!-krzyknęłam.W tym momencie na scenę WLECIAŁ na sznurku Harrz dziewczyny krzyczały rzucały różnymi rzeczami na scenę.Hazza pomachał do i  nich przywitał się radośnie ;
- Dzień Dobry Polsko- krzyknął po Polsku . Fanki szalały :
Śmiałam się kiedy widziałam ,że jeden biustonosz wleciał na scenę.
- Louis Tomlison !!!!!!!!!! - lou wyczyniał dziwne rzeczy lecąc śmiałam się z niego:
- Dzień Dobry Polsko - no i kolejny po polsku (oryginalność) Uchyliłam się przed marchewkami które leciały na scenę i zapowiedziałam kolejnych dwóch :
- A teraz razem : Niall Horan i Zayn Malik !!!!!!!!!!!!!!!!!!! - wlecieli razem czymając się za rączki hahahha
W tym momencie na chwilę moja rola kończyła się bo chłopaki zaczynali śpiewać ,, Gotta be you'' już schodziłam ze sceny kiedy Zayn złapał mnie za rękę i wciągnął na scenę posaadził na krześle i śpiewał tą piosnkę do mnie. Napłynęły mi łzy do oczu , nie mogłam wytrzymać. Jednak nie rozpłakałam się bo wyglądałabym jak potwór. Chłopaki skończyli śpiewać pierwszą piosenkę i miały teraz zacząć się ich wygłupy ze mną. Szłam  głównie według scenariusza ale zdarzyło mi się dodawać coś od siebie.
- A teraz utwór Moments . - zapowiedziałam i  zeszłam ze sceny. 
Za kulisami podbiegła do mnie Vicki chcąc zrobić poprawki i podając mi szklankę wody.
- Super Ci idzie dziewczyno ten pomysł z mówieniem w dwóch jezykach był super!!!!
- Hhahha dzieki , a pomysł był Lou 
- Dobra nie wierć mi się bo mamy tylko  pięć minut. - szybciutko i sprawnie poprawiała mój makijaż i po dwóch minutach powiedziała , że jestem gotowa. Powtórzyłam sobie szybko tekst i weszłam na scenę .
Zapowiedziałam dwie kolejne piosenki po których musiałam zabawić fanów kiedy chłopaki pili, przebirali się itp. Znów mówiłam w dwóch językach i było naprawdę super. Opowiadałam im śmieszne przygody z życia chłopców itp. ( oczywiście tylko te na które wcześniej pozwolili niestety). Ja super się bawiłam i mam nadzieję , że fani również . Koncert powoli się już kończył , chłopaki super śpiewali , żartowali itd. Ostatnia piosenka i już prawie koniec. Wtedy zabrałam głos ;
- Tu kończymy , zapraszamy na inne koncerty i do zobaczenia . Ale mamy dla was jeszcze niespodziankę.
Tu na paru ekranach pokazał się Liam , który tłumaczył czemu nie ma go z nami. Chłopcy i ja pozdrawialiśmy go i pocieszaliśmy po czym połączenie się zakończyło i czas było kończyć
Każdy z chłopaków sam pożegnał się czule z widownią i w tym momencie miał nastąpić odlot tym razem w górę  chłopaków . Było planowane , że chłopaki przypną sobie te liny i odlecą ale Zayn ukradkiem przypiął też mi! I niespodziewanie poleciałam z nimi do góry. Fani piszczeli machali , krzyczeli. Transparenty powiewały . Kiedy dolecieliśmy już do specjalnego miejsca gdzie odpinali nas pracownicy . Złapałam Zayna i powiedziałam :
- hHahhahha co ty kurde wyprawiasz???!!!! 
- Po prostu chciałem się z tobą przelecieć - powiedział ruszając brwiami - poszło ci zarąbiście !!!!Fani Cię pokochali ! 
- Nie przesadzaj - powiedziałam
- On nie przesadza, byłaś super - powiedział  Niall -zobaczysz ludzie Cię pokochają staniesz się celebrytką!
I w tym momencie Zayn pocałował mnie z całej siły . I powiedział na ucho :
- Kocham Cię !!!! 
_____________________________________________

Troszkę nie za słodko ??!! Piszcie co myślicie jutro probably jutro ale może na 10 % dzisiaj zobaczymy :)) ahahahahaha Klik



3 komentarze:

  1. Świetny rozdział ;D podoba mi się bardzo i czekam na nowy :3 przy okazji dziękuje za komentarz u mnie i informuje o ZMIANIE ADRESU BLOGA!! teraz wchodź na http://one-direction-inourlife.blogspot.com/ :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , ale jeżeli jestem obserwatorem to nic się nie zmieni no nie ?

      Usuń
  2. rozdział świetny trafiłam na tego bloga nie dawno :)
    PS wydaje mi sie że to nie zdięcie Malika tylko jakiego kolesia podobnegom do niego nazywa się RICHARD AYALA :) ale cóz mogę się mylić :D

    OdpowiedzUsuń