środa, 9 maja 2012

20 cz. 1

-Świat widziany przez Justyne-
Nareszcie ranek ! Trzeb zjeść ochydne jedzonko i do domu !!! Nie jest to jakaś wspaniała perspektywa gdyż chłopcy pewnie zdemolowali mi cały dom no ale cóż. To są minusy przyjaźni z nimi. Co ja mówie? Nie ma minusów !!! Najukochańsze na świecie wariaty! Jak można zdobyć w przeciągu paru dni pięciu najlepszych przyjaciół na zawsze a w śród nich chłopaka?! Widocznie można. Żeby to wszystko nie okazało sie tylko snem, no bo wiecie troszke to za pięknę jak na rzeczywistość. Może zaraz obudzi mnie mama krzycząc , że powinnam już być w szkole.BRRRRRRrrr.... ale jak na sen to troche za długi. Wolę tego nie sprawdzać bo jeszcze obudziłabym się! Nie wyobrażam sobie teraz życia bez 5 idiotów moich, których właśnie słyszę , że wchodzą. No takkkkkkkk jak mogłabym się pomylić ich miny przez szybę hahahahahh :
- Wchodźcie głupki - krzyknęłam ze śmiechem , wszyscy weszli i stanęli kółeczkiem w okół mnie.
- Witaj , o panno jak ci noc minęła ? Mi średnio spałem trzy godziny bo leczyłem Liama- powiedział Lou
- Ty leczyłeś ?! - spytał Zayn całując mnie na powitanie w usta
- Tak , uleczyłem jego serce drogi panie ! - powiedział Louis
- A w jaki sposób ? - miałam z nich niezły polew
- A więc nie wiem czy wiecie ale Emili i Liam się całowali. Tylko dzięki mnie !!! - krzyknął
- Żartujesz na serio ?!!!! - powiedzieliśmy równocześnie
- hahahah tak a ja mam zdjecie !!!
- Dawaj! - krzyknęliśmy znów wszyscy razem
- Pierwszeństwo mają panie ! - rzekł szarmancko Tommo pokazał mi zdjęcie , przyznam nie wyraźne ale z pewnością byli na nim Liam i moja kochana Emili !!!
- Nie mogę w to uwierzyć ale farciara !
- Ej !!!!!!! --Obruszył się Zayn
- Zartuje , kochanie -:*
- Zastanowie się czy Ci wybaczyć dobra idziemy cię wypisać i wiedziemy do domu !


______________________________________________________--
Wiem  , że strasznie krótki przepraszam !!!!! Obiecuję , że jutro dodam 10x dłuższy . Kocham was za ttyle wejść ! 1,535  ♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥
Omg 20 rozdzial !!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz