środa, 23 maja 2012

Moje Obużenie

Jako jedna z osób która piszę bloga czuję,że zaraz zwymiotuję gdyż zaczęłam czytać bloga o Lux i Zaynie. Boże jak ktokolwiek mógł to napisać?!!!!!! Przeczytałam 1/3 i dosłownie rzygam!!! Biedny Zayn (jest potwierdzenie,że to przeczytał): ) i biedna Lux :( . Przepraszam was za to,że istnieją na tym świecie tacy ludzie, przepraszam. Jeżeli togo nie czytałyście to błagam (dla waszego dobra!!!) nie czytajcie. Nie szukajcie nic!!! Ja żałuję, naprawdę żałuję. I wiecie co ?! Uważam ,że właśnie w przypadku takich ludzi przydałoby się chyba nawet ACTA!!! Zawsze byłam przeciwko ale myślę teraz,że gdyby mogło to zatrzymać tego typu imaginy no to powinna istnieć. Dobrze ja kończę, przepraszam,że spamuję wam ale wkurzyłam się. Po prostu się wkurzyłam. Jeżeli was też dobiło to napiszcie w kom. pogadajmy :) Pocieszcie mnie błagam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 komentarze:

  1. Przez tego imaga mam jakąś niechęć do Zayna. Ale czemu akurat jemu ?! Nie można było napisać takie coś biberowi ?!? Zayn , chłopak,który chyba najbardziej z chłopaków kocha Baby Lux. Terrible ! Najchętniej bym zabiła tą osobę! HATE ! SHIT ! Fuck off. Biedy Zayn. Za co !? że ma inną religię ?! What the fuck

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest naprawdę po prostu chore! No i teraz jeszcze Lux nie będzie się pokazywać z ch. publicznie. Ciekawe jak oni to zniosą. Wiesz nawet bieberowi nie życzę tak, nikomu!!!

      Usuń