niedziela, 20 maja 2012

Rozdział 22 cz.2

- Świat widziany przez Louisa-
Trwała próba , Justyna super wchodziła w swoją role. Dobrze, że występ Miley miał być niespodzianką. Tak to jej fani byli by strasznie zawiedzeni a tak nikt nie ma nam za złe. Myślę , że Justi tak dobrze szło bo dobrze nas znała , wiedziała jak trzeba do nas mówić żeby nas rozśmieszyć. Jak i nawzajem. Bałem się tylko ,że jak będzie zdenerwowana to zacznie mówić gorzej po angielsku.
- Ej mam super pomysł!!! Przeciesz to jest koncert w Polsce tak !!!
- No wow ale jesteś spostrzegawczy Lou ! - powiedział Zayn
- Hahaha bardzo śmieszne DJ Malik chodzi o to , że Justynie może się poplątać jezyk po angielsku - rzekłem
- no , też o tym myślałem ale ma wszystko napisane - powiedział Nial
- To niech mówi po polsku i angielsku ! - powiedziałem
-Zarąbisty pomysł !!!!- powiedziała Justyna
- Dziękuje - poczułem się doceniony.Wreszcie.


- Świat widziany przez Justynę-
Czas do koncertu biegł nie miłosiernie!Nerwy napinały mi się coraz mocniej . Chłopaki byli rozluźnieni, bo byli pewnie już do tego stresu przyzwyczajeni- w przeciwieństwie do mnie . Louis miał super pomysł z tym mówieniem połowy po Polsku. Fanom będzie łatwiej zrozumieć a ja nie będę się aż tak stresować ( czy można więcej?!) . Ja na pewno ucieszyłabym się. A teraz - o mamo- mam prowadzić koncert One Direction. Jeszcze parę dni powiedziałam bym : hahahhahahahahahahha zmień dilera. A dziś ?!!!! Jedyne co nas wszystkich smuci to to , że nie ma to Liama. Biedaczek leży sam jak palec (siedzi z nim teraz Emili) w szpitalu no i pewnie myśli co by było gdyby.Skąd ja to znam? Oj dobrze to znam. W czasie koncertu mieliśmy się połączyć przez Skaypa z kamerką z nim. To miała być największa niespodzianka dla fanów.
Do mojego pokoju weszła makijażystka chłopaków z jej dzieckiem : Lux. Mała od razu wyciągnęła do mnie ręce. Przechodzący obok w pośpiechu Zayn uśmiechnął się do nas.
- Hay jestem stylistką chłopaków, zrobię Ci makijaż i fryzurkę oki piękna ?
- Tak jasne hahahh fajen dziecko! - powiedziałem ze śmiechem
)__________________________________________--
Dobranoc moi mali

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz