środa, 23 maja 2012

Rozdział 25

- Świat widziany przez Justynę-
59 tysięcy Follow ?!!! Świat oszalał!!!
Jeszcze przed wczoraj gdy sprawdzałam było ich 360 i strasznie się z tego powodu cieszyłam! Wcześniej wszyscy, którzy mnie śledzili byli moim znajomymi a teraz? Ludzie z dosłownie całego świata!!! Chym... a ciekawie co się wyprawia na Facebooku:
Ja nie mogę !!!!!Ponad pięć tysięcy zaproszeń do znajomych ?!!OMG
Louis zaglądnął mi przez ramię do komórki i powiedział :
-Wiesz co, radzę Ci zrobić tak jak ja. 
- Czyli panie mądralo?- powiedziałam ze śmiechem
- Zablokuj możliwość przychodzenia zaproszeń, to jedyny sposób,który umożliwi Ci normalne funkcjonowanie na Facebooku.
Niestety- powiedział smutno
- Ej ale ja przecież nie jestem nikim sławnym!!!Poprowadziłam tylko jeden wasz koncert iiiiii...
- I jesteś dziewczyną Zayna - przerwał mi Lou.
No tak, tu zamilkłam. Przecież dziś Zayn ujawnił całemu światu to,że jesteśmy razem śpiewając dla mnie piosenkę:,, Gotta Be You''.
Cały czas dostawałam jakieś sms teraz zaczęłam nie które otwierać. Znalazłam tam milony gratulacji związanymi z koncertem, z tego,że chodzę z Zaynem Malikiem i błagania o poznanie z chłopakami.
Harry uśmiechnął się do mnie szeroko i powiedział :
- No to, witaj w świecie celebrytów!

- Świat widziany przez Liama -

Kazałem Emilii iść do domu i odpocząć sobie. Cieszyłem się jak malutkie dziecko z tego co nastąpi za cztery dni! Na razie wie o tym tylko Niall ( który na 100% powie/dział już reszcie) i miałem nadzieję,że tak pozostanie. Nie chcę żadnych mediów. Pragnę aby była to dla niej wspaniała niespodzianka, która pozwoli jej odpocząć. Lekarz zgodził się, jej mama również. 
Wziąłem laptopa i włączyłem Twittera. Follnołem parę osób, przeglądałem profile znajomych aż doszedłem do profilu Justyny. Wow!59 tysięcy obserwujących!!! Napisałem jej na tablicy:

,,Justyna gratulację z powodu tylu follow!!! Wpadaj na bibę do szpitala!Czekam z kroplówką !!! :D "

Kiedy napisałem to liczba śledzących ją osób znów ogromnie ruszyła w górę ! Z ciekawości, a trochę z nudów poszukałem o Justi jakiś informacji w sieci. Powstało już parę fan clubów jej osoby itp. W pewnym momencie natknąłem się na strone gdzie znajdował się opis jej zdolności , osobowości itp, zwane CV. Była to strona castingów teatralnych i filmowych. Nie wiedziałem,że chcę zostać aktorką. Cóż, teraz na pewno będzie jej to łatwiej osiągnąć skoro świat o niej usłyszał.Wysłałem jej sms :

,,Justi nie wiedziałem,że chcesz zostać aktorką! '' 
Za dwie minuty dostałem wiadomość zwrotną :
,,Skąd wiesz?! A ogółem to zgłosiłam się nawet na studia w Warszawie i w Londynie ale chyba nic z tego nie będzie "
Odpisałem :
,,Haha zobaczymy!Pozdrów szaleńców!Wychodzę za trzy dni!!!!"
,, Wiem,Niall od razu nam powiedział(dobrego faceta wybrałeś na tajemnice nie ma co)Emilii się spodoba! :* '' -odpisała
,,I hope so! '' - zakończyłem rozmowę
I nagle ogarnęła mnie taka straszna senność ,że odstawiłem laptopa i telefon po czym podałem na łóżko i usnąłem.

-Świat widziany przez Louisa-
Ja nie mogę! Wszyscy w okół się zakochuję, odnoszą sukcesy a ja ?Ostatnio stoję w miejscu. Wiem,że kocham nad życie Eleonor ale ona nie chcę na razie brać ślubu, mieć dzieci. To trochę mnie dołowało choć zgadzam się z nią,że dzieci potrzebują ojca codziennie a nie raz na dwa tygodnie. Kurde!!! I znów przydało by mi się rozdwojenie jeźni! Nie,nie jaźni, CIAŁA !!!  

___________________________________
Dziś sie rozpisałam na matmie :D Kocham was słodziaki za 2700 wejść kocham !!! :* :* :* Proszę komentujcie :( 
   1/4 stówy już za mną ile mam jeszcze pisać ?
hahah padłam
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz