sobota, 21 kwietnia 2012

-Świat widziany przez Liam-

Spotkanie z nową przyjaciółką Zayna odciągnęło mnie od ponurych myśli związanymi z Daniell . Dzwoniła do mnie nie raz , sms chyba 1000 ale nie , koniec z nią już na zawsze . Kochałem ją z całego serca , planowałem już powoli oświadczyny , a ona wyjeżdża z takim numerem . Ciekawe ile razy mnie zdradziła ?
Nie , nie mogę o tym myśleć ! Muszę z powrotem zacząć cieszyć się życiem . Cieszyć się tym ,że mam najwspanialszych przyjaciół na świecie i takich samych fanów. Pozytywna energia , zaśmiałem się z siebie.
Wracając do tej Justyny , była strasznie ładna , miła , zabawna . Widać , że strasznie ucieszyła się z niespodzianki,którą podpowiedziałem Zaynowi. Nic dziwnego. Daniell też by się ucieszył . Przestań ! Skarciłem sam siebie . Muszę się komuś wygadać , który z chłopaków jest teraz w domu ?
Zszedłem na dół , do salonu - nikogo . Kuchnia - Lou ale z dz. to nie 
Biuro - Niall z gitarą ,no wreszcie
- Hej , kochany co tu piszesz ?
- A nic , tak sobie brzdękam . Aha , słuchaj Daniell do ciebie dzwoniła. Coś się stało , dziwny miała głos?
-Lepiej nie pytaj stary - opowiedziałem mu całą historię - no i zerwałem z nią . Nie chcę jej więcej widzieć !
- Kurde , a zawsze myślałem , że jesteście taką idealną parą . Nigdy się nie kłóciliście nigdy nic , nic zawsze śmiech , zabawa , całuski . Szkoda , ale nie przygnębiaj się stary.
-Najgorsze jest to ,że ja ją na serio kochałem , miałem zamiar się oświadczyć - powiedziałem przybity
- Naprawdę? No ale to już nie aktualne , mówiłeś już reszcie chłopakom ?
- Nie , jeszcze nie . To stało się dziś w nocy .
- Aaaa no tak . Wydawało mi się właśnie ,że na imprezie mało wypiłeś a potem rano miałeś naj. kaca !
- No , zrobiłem przegląd barku , polski alkohol jest na serio strasznie mocny ! 
- Widać , widać ! - zaśmiał się łakomczuch
- Dobra , mam ochotę gdzieś dziś iść a ty ,idziesz ze mną ?
- A gdzie ??? Do clubu ?
- No na przykład
-Jasne , stary musisz się wyżyć  ! - zaśmiał sie Niall
 W tym momencie po czułem wibrację telefonu , dostałem sms od Zayna :

,, Nie planujcie nic , potrzebuje waszej pomocy , proszę ! 
P.S. macie rację zakochałem się ! ''

- O zobacz Niall , romeo napisał ! -powiedziałem śmiejąc sie 
- Hahhah , ciekawe jakiej pomocy potrzebuje od nas wszystkich 
- Zobaczymy , dobra no to nici z clubu. 




  ___________________________________________________________
Komentujcie kochani :*


1 komentarz: