poniedziałek, 23 kwietnia 2012

14 cz.1

- Świat widziany przez Liama-
 Przyjaciółka Justyny , była piękna .  Długie blond włosy, czerwone usta , delikatny makijaż . To wszystko łączyło się w idealną całość . Zaschło mi w gardle , poczułem mocniejsze bicie serca.
Dziewczyna witała się  po kolei z każdym z każdym z zespołu aż doszła do mnie :
- Hay Liam ! Jestem Emili - po czym po całowała mnie w policzek . Po całym ciele przeszły mnie dreszcze. Dalej stałem jak debil i patrzyłem się na nią do póki Harry nie szturchnął mnie z tyłu :
- Aaaaa... Hey - powiedziałem czerwieniąc się . Nie wiedziałem co się dzieje . Zwykle się tam nie zachowuje przy dziewczynach.Nawet przy tych które mi się podobają , a przy Emili nie mogłem powiedzieć ani pół słowa.
Wszyscy w okół mnie śmiali się , żartowali . Ja nie wiedziałem co się dzieje . Poszedłem na górę , wziąłem prysznic i przebrałem się w sportowy strój . Lubiłem wyżyć się na siłowni . Wziąłem torbę , wodę i sok energetyczny zszedłem na dół gdzie zobaczyłem , że wszyscy siedzieli w salonie i oglądali filmy o Justynie w wieku 3 lat. Sama główna aktorka niezbyt była zadowolona z tego obrotu sprawy :
- Justyna nie wiesz może gdzie tu jest jakaś fajna siłownia ? - spytałem
- Wiem , wiem wpisz sobie w GPS - po czym podała mi adres- aaaa i Emilia jest wolna - zaśmiała sie
- Co ?! Ale ja, nie, nie , ja nie pytałem .
- Haaahhaha mam oczy , nie bój się nie powiem jej - uśmiechnąłem się do niej jak dureń i posłałem jej oko .
- Wracam za dwie godziny idę na siłownie !- krzyknąłem do wszystkich i wyszedłem.

_________________________________________________________-
Ja nie mogę dziękuje za 472 jesteście wspaniali ! Wiem , że strasznie krótkie ale zaraz dodam drugą częśc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz