niedziela, 22 kwietnia 2012

Rozdział 11

-Świat odbierany przez Zayna-
U Justyny było  naprawdę super , śmialiśmy się , żartowaliśmy . Jej rodzice byli strasznie fajni . Mogłem tam siedzieć przez całą noc ale grzeczniuszek Liam uznał , że już strasznie późno . W ogóle on był jakiś dziwny ostatnio , muszę z nim pogadać . Takie to właśnie myśli tłoczyły się w mojej głowie kiedy jechaliśmy z chłopakami z powrotem do hotelu. Pod nim stało strasznie dużo fanek. Miałem tak dobry humor , że robiłem sobie zdjęcia i dawałem autografy przez ponad dwie godziny .
- Świat widziany przez Louisa-
Strasznie długo rozdawaliśmy nasze autografy fanom . Po tym wszystkim strasznie bolała mnie ręka i usta od dwu godzinnego szczerzenia się . Ale cóż . Taka robota. Kiedy wróciłem wreszcie do mojego pokoju zadzwoniłem do Eleanor i opowiedziałem jej co dziś robiłem on zrobiła to samo . 
Rozmawiałem z nią pół godziny po czym poszedłem do pokoju Zayna , nikogo . 
Potem do pokoju Liama - ten oczywiście grzecznie już usypiał i wywalił mnie z pokoju.
Dalej do Harrego - nikogo
No i wreszcie do Nialla gdzie siedzieli pozostali i obżerali się czipsami . Sam właściciel pokoju średnio był z tego faktu zadowolony . Chłopaki wygłupiali się śmiali ale ja chciałem poruszyć ważny temat :
- Dobra chłopaki ,Zayn obiecałeś Justynie , że będziesz z nią 7 dni ale przecież za 4 dni jedziemy do Krakowa!
- Wiem , Lou nie denerwuj się . Zabieram ją z nami . - szczerzył  się Malik
- A ona w ogóle o tym wie ?
- Nie , na razie nie musi wiedzieć . Jej rodzice wiedza .
- Od kiedy to ty się zrobiłeś tai grzeczny i uprzejmy ? Zaczynam się o Ciebie Bać ! Hhhahah
W drzwiach stanął Liam z 5 piwami mówiąc , że nie mógł usnąć. 
- Bardzo dobrze zrobiłeś mój drogi przyjacielu ! - krzyknął Lou
 - Liam mogę Cię o coś zapytać? - spytał Harry
- Tak , jasne wal
- No więc , ostatnio jesteś jakis zdołowany . Chodzisz przybity czemu ?
Liam otworzył piwo , wziął duży łyk i powiedział
- Daniell mnie zdradziła , zerwałem z nią
- CO???!!! - krzyknęliśmy wszyscy oprócz Nialla
- No , tak niestety . Ale nie chce o tym myśleć , muszę żyć dalej !
- Mądrze mówisz stary !No więc oficjalnie tylko ja mam teraz dziewczynę ? Zawsze wiedziałem , że jestem najbardziej przystojny z was wszystkich ! - krzyknąłem 
- O ty !!!!!!!!!!!- obruszył sie Zayn
Rozpoczęła się ogromna bitwa na poduszki , która trwała ponad godzinę po czym wszyscy poszliśmy spać. Razem w pokoju Nialla.

2 komentarze:

  1. Supeeeeer! :D kiedy kolejny? xdd bo nie wytrzymam ^^ Zapraszam do mnie może też przypadnie ci do gustu :) http://music-is-my-life-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się szybko pisac :) Dziś na pewno koło 18 dopiero :(

      Usuń