czwartek, 19 kwietnia 2012

....zauważyłem , że Justyna zostawiła torebkę . Uśmiechnąłem się do siebie . Nie chciałaś mi dać numeru trudno- połączyło nas przeznaczenie . Sam śmiałem się z moich myśli. Wyjechałem windą na górę , wziąłem prysznic i włączyłem Twittera . Wszyscy pięknie spamowali na mojej tablicy paroma zdjęciami z siostrami Nowak . Hahha kto by pomyślał , że taka historia przydarzy mi sie w całkiem nie znanym kraju : Polsce . Postanowiłem , że w najbliższej przyszłości zapiszę się na jakiś kurs polskiego . Zamknąłem laptopa i sprawdziłem pobieżnie torebkę Justyny . Znalazłem tam jakiś notes , i-pada ( parę piosenek One Direction na nim) , portfel , szminkę , błyszczy, chusteczki higieniczne i w końcu telefon. Wśród jej kontaktów znalazłem dom i wykręciłem ten numer na moim telefonie .
- Dzień Dobry -odezwał się głos w telefonie oczywiście nic nie zrozumiałem po polsku
- Good Morning , czy mogę poprosić do telefonu Justynę ?
- Ow... Yes of course
- Hallo ? - usłyszałem jej głos i trochę mnie zatkało ale szybko się otrząsnąłem
- Hello z tej strony Zayn , Zayn Malik pamiętasz mnie? - uśmiechałem się jak głupi do telefonu
- Hay Zayn tak pamiętam
- A nie zgubiłaś czegoś przypadkiem?
- ehmm... znalazłeś może moja torebkę ? - powiedziała zachwyconym głosem
- Tak , przepisałem sobie już twój numer z twojego telefonu i teraz dzwonię z pytaniem kiedy oddam Ci całą zawartość torebki i podziękujesz mi za oddanie pozwoleniem na zaproszenie się na kolację ? - spytałem z nadzieją
- Chym ... może jutro ? Tylko gdzie . Nie mam ochoty spotykać twoich 20 mln fanek .
- Luzik , tym się nie przejmuj podjadę pod ciebie o 4 wieczorem okey ?
- Okey , Zayn a gdzie idziemy ?
- To niespodzianka - powiedziałem z radością , nie chciałem , żeby wiedziała ,że po prostu nic jeszcze nie wymyśliłem , spytam się chłopców jak wrócą/
- To powiedz mi chociaż jak mam się ubrać
- Tak jak zawsze przepięknie
- Dobra Zayn muszę kończyć do zobaczenia jutro
- Pa piękna ! - rozłączyłem się zadowolony . Byłem bardzo zadowolony jak na razie z tego wyjazdu do Polski . Dodałem jeszcze post na Twittera ; Polska jest the best !!!!
Postanowiłem poczekać na chłopaków. Wiedziałem , że nie będą już tam długo w końcu była już 01:00 a Liam nie lubił długo siedzieć i znając jego zabierze ze sobą całą grupę .Nie omyliłem się o 02:30 usłyszałem wesołe krzyki z korytarza ogłaszające całemu światu , ze One Direction wróciło w komplecie do Hotelu . Zawołałem ich do mojego pokoju co nie było zbytnio dobrym pomysłem gdyż Louis gdy wszedł pierwsze co zrobił to spytał czemu zabiłem wszystkie gołębię . Jego odesłałem do pokoju . W najlepszym stanie byli Liam ( jak zawsze) i Harry ( o dziwo ) więc ich poprosiłem o pomoc z wyborem miejsca
- Uuuuuuuuuuuuuuu Zayn nam się zakochał - krzyknął Harry i Liam jednocześnie
- Nie .... po prostu ja lubię macie pomysły ?
- Ja mam jeden .........................- powiedział Liam

1 komentarz:

  1. Uwielbiam twojego bloga pisz szybciutko dalej ! :D

    OdpowiedzUsuń