sobota, 28 lipca 2012

Dlaczego nie ma nowych rozdziałów

Wiem, miałam już skończyć tego bloga tydzień temu ale:
1. Cierpiałam na brak weny
2. Zauważyłam,że prawie nikt nie skomentował ostatniego rozdziału (2 kom).Nie robię szantażów, ale chce żeby choć trzy komentarze były. Nie wydaje mi się to dużo... :(
A tak w ogóle to mam straszną kontuzję i tak dalej :(
Więc zobaczycie nowy rozdział kiedy zobaczę chociaż o 2 kom. więcej. Wiem, to szantaż przepraszam ale kiedy masz pisać coś czego nikt nie czyta odechciewa się ...

3 komentarze:

  1. pisz pisz pisz pisz . Czekam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że lubisz 1D więc zapraszam Cię na mojego bloga: www.iandonedirectionziom.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś zajebista ! I nie daj sobie wmówić , że jest inaczej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i przepraszam ale więcej wykrzykników się nie dało ...

    OdpowiedzUsuń