czwartek, 18 października 2012

Od Autora

Więc, to koniec tego bloga. Ciekawy dla mnie moment, to jest mój pierwszy bloga jaki kiedykolwiek pisałam.Pierwszy raz miał z czymś takim styczność. Cieszę się, że spróbowałam. Nawet moja nauczycielka od polskiego zauważyła, że dużo lepiej piszę. Chym.. nie wiem jak wam dziękować. Czytaliście to wszystko, co moja chora wyobraźnia tworzyła gdzieś w zakamarkach mojego małego mózgu. Chciałam zawsze aby każdy rozdział was porywał, abyście mogli się w nie wciągać, z niecierpliwością wyczekiwać następnych. Czy mi się udało? Nie wie. Ten blog ,,One Direction Opowieści'' ma siedmiu obserwatorów, może dla innych którzy mają po sto pięćdziesiąt to mało, lecz dla mnie każdy z osobna jest dla mnie bardzo ważny. Komentujący! Wam również należą się wielkie podziękowania. Były momenty, zwłaszcza teraz na końcu, kiedy rozdziały pojawiały się bardzo rzadko, z różnych powodów. Ale wy zostaliście. Za to z całego serca wam dziękuje. Byliście siłą, directionerki dla mnie. Dziękuje ☻ Nie usuwam jednak bloga, możecie na niego wpadać, tu będę dodawać inf o nowych blogach itd. Ten blog się kończy, na moim drugim pojawił się już szósty rozdział, mam pomysł na trzeci. Może go zacznę teraz, kiedyś na pewno. Wiecie, to pisanie po pewnym czasie uzależnia i całkiem nie da się przestać dodawać te rozdziały♥

Jeszcze raz, proste, czyste, z serca : DZIĘKUJE!!!!

Po raz ostatni.
 Ja. 
Na tym blogu. 
Do zobaczenia.

3 komentarze:

  1. Te ostatnie cztery liniki, wow. Ty nam dziękujesz?! A co dopiero my mamy powiedzieć??? ♥ Love Forever. Forever Directioner! ♥
    Wielkie dzięki, że poświęciłaś tak dużo czasu, abyśmy my mogły przeczytać tego zajebistego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. http://zycieludzizmienia.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń